My Cat!

My Cat!

torsdag 25 augusti 2011

Telefontid

Imorse gick jag upp tidigt för att hjälpa min mamma med att ringa ett samtal till hennes veterinär i Klippan. Hon jobbar och har inte möjlighet.

De har telefontid mellan 8-9 så jag började ju ringa precis där vid kl 8. Men fick bara en telefonsvarare i örat hela tiden. Jag hade inga planer på att sitta här och ringa som en idiot hela morgonen. Men tänka sig, till slut kom jag fram och då va kl 8.24. Placerad i kö och 4 min senare va det min tur.

Påpeka att jag inte kom fram förrän 8.24 och som ursäkt skylde de på tekniken. Istället för att vara ärlig och säga att de blivit försenade osv. Nä vi ljuger för våra kunder/kommande kunder.

Men en sak är säker: -Jag e glad att jag inte går hos dem.

Frustrerad? Jag? Nähä, hur kan ni tro något sådant????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar