My Cat!

My Cat!

måndag 23 januari 2012

Härligt solsken

Tjaba Tjena Hallå =)
Vilket underbart väder idag. Några minusgrader, solen skiner och hur härligt som helst.
Har redan varit ute en runda på 45 min med min grannes hund Chanel =) Första rundan med henne. Skulle lukta och titta på allt som gick/körde förbi oss. Sedan hitta hon en stor pinne som hon bar på hela vägen hem sedan blev de lek. 
Och nu ska jag iväg och handla på OJ inför kvällens middag. Ska fira  min sambo Joke =) Han önska sig rökt fläskfilé vi gör i köket på OJ där jag jobbar, potatissallad, massa frukt och en go dressing. Också kallad exotisk tallrik typ. Då blir det till att cykla dit.
Sedan när Joke kommer med tåget ska jag gå och möta honom. Så det blir några rundor detta och frisk härlig luft och solens strålar på min hud. Hur gott som helst. 


Hoppas ni också har en skön och härlig dag/Trevlig eftermiddag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar