My Cat!

My Cat!

torsdag 29 december 2011

Haj haj

I´m so happy I´m so happy =)

Fick sms igår från posten att min dator hade kommit =) Beställde den i måndags så dem e riktigt snabba.
Men innan jag hämta ut den så åkte jag o lillbrorsan till Väla på musjakt. Men jag hitta ingen som jag va intresserad av. Dåligt utbud rent ut sagt.
Marcus fick nytta av sitt presentkort iaf =) Gråa Puma mysbyxor och tog hål i örat (ett till). Sedan käka vi: jag tog på Grafitti och brorsan tog på Wok Kitchen. Därefter åkte vi hem.

Byta skor och störde Joke lite granna hihi.
Sa hejdå till Marcus och in på OJ o handla lite, sedan hämta jag mitt paket :D Vägde inte så mycket.
Joke var så nyfiken så jag öppna så vi tittade på den. Joke blev förtjust. Den e svart med silvriga beslag. Nu hoppas han att hans tv är lika fin, samma märke: Samsung.

Vad händer idag?
Inget speciellt. Ska ta och äta något, fixa lite här o där. Ta lite foton på datorn så ni får se. Lägget ut på FB också =)

Ha de gott alla/Många kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar