My Cat!

My Cat!

torsdag 8 december 2011

I´m Back =)

Hejsan hoppsan alla där ute =)
Jag vet jag vet jag vet... slarvemaja minst sagt.
Men nu e jag här igen och hoppas att jag inte glömma bort min blogg igen eller tappa gnistan. Som ni kanske märker är jag en periodare när det kommer till visa saker som t ex; bloggen, nyttig o dricker mö vatten med mera.

Vad är gamalt?
Ja, jag är fortfarande kvar på OJ som timanställd, ringer in mig när de behöver mig osv. Men hoppas ju på mer i framtiden =)

Jag och Joke kämpar på med familjelivet. Speciellt när det kommer till tösen och hennes rum, läxor och attityd.

Vad är nytt?
Både jag och min lillebror Mattias är gröna för att börja lära mig köra =) Ska läsa några kapitel och förhoppningsvis kanske köra i helgen, beroende på vädret och om de e halt ute.

Är medlem på Oriflame och använder deras produkter. Härliga och underbara och har en del jag kan rekommendera.
Va på en Make-up kurs i Malmö i början på November 2011 och den va mycket lärorik =) Roligt och nyttigt. Nu precis hade dem en kurs i Doft & Kropp som jag missa för att jag anmälde mig inte i tid =( Så det va synd. Men det kommer fler kursen framåt vårkanten =)

NU ska jag skölja av en mask jag har haft på mig. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar