My Cat!

My Cat!

måndag 26 december 2011

Juletider

Hallå hallå där =)

Hoppas ni har haft en riktigt trevlig jul med strålande solsken. Kunde dock varit några minusgrader men nä då. Vart tar vintern vägen?

(Julafton)
Jag o Joke fira jul hos min lillebror i Hbg. Vi va 11 pers. Vart lite trångt o varmt i köket men trevligt. Hans sambo kommer från Polen så vi blanda vår kultur med deras. Hennes bror och hans fästmö kom också hit =) Mycket trevligt. Första gången hon va här i Sverige och smakade även vår mat fast de egentligen bara äter fisk. De gifter sig i Juli 2012.
Jag fick en blå jätte fin vas från min granne/väninna, en fleece-tröja av min mamma, bubbelbad o liten handduk med mitt namn på av brorsan o hans sambo, liten orange skål med godis från my Sis, och pengar till en ny dator + garanti från min älskade Joke =) Paradis choklad av yngsta brorsan och presentkort på Väla C av min pappa o hans fru.
Kom hem sent men för att hämta sig och koppla av lite tog vi en liten promenad på ca 10 min. Va riktigt skönt ute. Sen somna man så gott så.

(Juldagen)
Upp igen 5.50 för att cykla till jobb (OJ).
Sedan fick jag familjen på besök vid 15 tiden och vi åt och dela ut julklappar till tösen och yngsta brorsan som inte va med på julafton.

(Annandagjul)
Sedan så somnade man så riktigt gott igen MEN vaknade till efter 03 att jag va så jäkla pissenödig. Tur jag satte mig när jag satte mig annars hade jag kissat på golvet haha. Sedan väckte Mysan mig efter 06. Somna igen och blev väckt av Joke innan 11. Fick jag inte sova mer. Hade dukat fram till frukost =) Gulligt.
Varit hemma precis hela dagen och bara slappat och haft de gott. Behövs ibland =)

Imorgon blir det till att åka till Familia och kolla in rean lite, käka lite och gotta sig lita.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar