My Cat!

My Cat!

onsdag 5 oktober 2011

Buzzador - Digster

Jag har möjlighet att dela ut ett Premium i 6 månader på Digster som har den senaste uppdaterade musiken i Spotify och NU i din iPhone. Registrera dig på www.digster.se och klicka på SKAPA MUSIKPROFIL. Skriv buzzador som kod.
När det är gjort gå in på Apple´s app store och ladda ner, givetvis gratis =)

Skapa din egen live-lista som uppdaterads automatiskt av alla digsters redaktörer 1 gång/veckan. Inga låtar försvinner men att ny musik kommer upp.
Som Premium medlen har du tillgång till alla tidigare versioner av live-listor och artisternas egna listor.

Finns olika genre; dance, house, hiphop, relax, rock och olika stämningar; middag, mingel eller romantik.

Jag har provat detta nu i ca 14 dagar och tycker detta är kanon. Kopplar in dator-högtalarna och kör igång musiken och städar till den senaste musiken, kan det bli bättre?
Eller när jag är ute och går så startar jag Spotify i mobilen och kör listan "träning". Hur perfekt som helst och du håller takten.

PROVA NI OCKSÅ
Ps. Vill ni också bli Buzzador? Rega er på hemsidan och skriv mitt användarnamn: Marizan79 i flicken "rekryterad av".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar