My Cat!

My Cat!

torsdag 13 oktober 2011

Kommit igång

Hejsan hej!

Hoppas ni nu provar det här med Digster.se för det är super bra för alla tillfällen.
Själv så har jag inte premium på Spotify så jag kan inte lyssna via mobilen mer =( Skit trist.

Vad händer här då? Jo, förra veckan shoppa jag badkläder eftersom jag vill börja motinsimma så det har jag kommit igång med denna veckan. Börja i tisdags i Helsingborg. Fy vad det kändes i skuldrorna efter några längder. Och har faktiskt lite träningsvärk i rumpan hihi. Men skönt och gott va det iaf.  http://www.actic.se/se/Site/Vara-gym-och-priser/Skane/Helsingborg/Simhallsbadet/

Idag tänkte jag prova badet i Klippan och se hur där ser ut. Aldrig varit där.
http://www.klippan.se/upplevagora/idrottmotionochfriluftsliv/klippansbadhus/priserforaktiviteteriklippansbadhus.541.html
Lite dyrare än Hbg men dessto närmre och går fortare att ta sig dit. Blir att jag cyklar upp för hela ormastorpsgatan längs vägen så lår/benen får jobba lita. Från Klippans station blir det att gå mellan 400-500 meter. Ska bli så skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar