My Cat!

My Cat!

söndag 2 oktober 2011

Diva

Helgen har varit helt ok fast mitt humör kunde varit bättre. Ja, ni tjejer vet vad jag talar om. Sötsuget har satt igång, äter ofta men mest onyttigt hihi och magen kör lite rundor och extra gasig.

Jag och Joke hade ett typiskt "Diva" incident på OJ idag. Ni vet då när killen får ett Snickers och blir sig själv igen. Vi stod i kö och hade en kvinna framför oss. Hon lägger upp sina varor, tar påse och lägger pinnen till nästa. MEN skiter i korgen.
- Ni var färdig med korgen ja? Och sätter korgen på plats. Kvinnan bara titta på mig och visste inte vad hon skulle säga.
Och Joke bara älska det haha. Va det enda han prata om på vägen hem. Men måste säga: - Fan va det kändes gött :D

Det härliga är att Joke har tagit allt med en klack spark liksom. Inte tagit illa upp av något jag sagt eller gjort. Utan det är som att han VET.
Efter snart 18 månader ihopa så borde man väl ändå "känna" varann vid det här laget, tycker man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar