My Cat!

My Cat!

onsdag 28 september 2011

Handledarutbildning

Idag ska jag och brorsan på handledarutbilgning så jag kan börja övningsköra =)
Men vad jag har hört så ska vi bara sitta där och lyssna i några timmar. Så det gäller att man är fit for fight när man kommer dit. Så man inte sitter och somnar haha.

Det koster 350 kr/person och ska betalas in till dem innan man ska dit. Sedan så är där en kostnad för att de ska skriva papperna att min brorsa är godkänd som handledare. Kostnader hela tiden.

Så även om du köper ett färdigt paket på bilskolan så tillkommer där alltid en massa extra avgifter. Så som att skicka in papper för att bli godkänd att du får övningsköra, handledarutbildningen om du ska köra privat, få papperna som säger att du är grön, lånebil när du ska köra upp med mera.

Men det ska bli kul. Jag hoppas iaf att jag har mitt körkort till sommaren 2012 =) Det är mitt mål iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar