My Cat!

My Cat!

tisdag 27 september 2011

Presenter - skumma killar

Hejsan!
Vill tacka alla inblandade för en mycket trevlig helg och utgång =)
Det va ett tag sedan man hade så många i lägenheten, kul.

Av tösen fick jag ilrosa morgontofflor med texten "världens bästa mamma" på.
Av min mor fick jag en scarfs i neutrala färger med grönt i, en blomma och ett presentkort på KappAhl.
Av min Joke och lillebror Mattias fick jag ett presentkort på LenHud i Hbg.
Av Daniella fick jag en vit scarfs med små toffsar runt om.
Av Marianne fick jag en blå skål med en påsa chips i och 4 blåa värmeljushållare.
Av Tonya fick jag en bukett vita liljor och ett presentkort på Guldfynd.
Av min lillebror Marcus fick jag två silvriga värmeljuslycktor.

Vid 21 drog vi ner till Hbg. Började lite smått inne på Stinsen med några drinkar innan vi gick vidare in till Harrys. Där vi vänta på ytterligare sällskap med de kom inte in innan de tog inträde.
Vi dansa och hade kul. Jag råka slå nävarna i bordet så en kille fick sin öl över sig. Han satt och sov men vakna inte för det. Jag vet, dumt gjort MEN vi fick oss ett gott skratt.

Under kvällen märkte jag en kille som höll koll på oss hela tiden. Så vi testade honom. Gick mot ut/ingången för att ta lite luft. Och jo, mycket riktigt så följde killen efter oss. Men han såg oss inte. Skumt. Utmana dansgolvet återigen och det dröjde inte länge förrän den här killen som följt efter oss och hans kompis dansa bredvid oss.
Efter ytterligare några killar som försökte så drog vi oss upp på scenen istället. Där stod en kille med en kamera som tog gott om tid innan han fråga om vi ville vara med på foto till Harrys tv-bilder.

Satt även och prata med en kille som hade raggat upp Tonya. Såg bra ut och kom från Umeå så han hade en härlig dialekt. Rolig va han också. Länge sedan man skratta så.
Vi skulle strax gå och den här killen skulle på toa men honom såg vi inte igen.

Jag och Daniella gick till bussarna och Tonya stanna en liten stund till tills hennes buss skulle gå.

Tack återigen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar