My Cat!

My Cat!

lördag 10 september 2011

Filmkväll

Hej hej!
Igår hade jag så ont i fötterna så dem fick sig ett fotbad, det gjorde nytta kan jag säga.
Och idag har jag ont i min högra ankel framtill på foten, fråga ej vad jag har hittat på för det vet jag inte själv haha. Men, jag va duktig och smorde in dem i en riktig fotkräm imorse, ska göra det ikväll igen innan läggdags. Gotte för fötterna minsann + att det blir ju lite massage av det hela.

Tog nyss ett varmt gott bad med lavendelolja i, så skönt. Det enda som är synd är att jag har ingen ro att ligga kvar så länge, max 10-15 minuter. Basselina, min katt, hälsa på lite. Hon älskar allt som har med vatten att göra. Hon e så go....

Snart är maten färdig som min sambo gör idag. Fick han till uppgift, skönt att slippa ibland. Tänka på mat? Vad ska man göra? Vad har man hemma? Det blir skinksnitzel med hemmagjorda klyftpotatisar, rödvinssås och krispig sallad =)

Efter maten blir det film; Fast & Furious 5 som släpptes i onsdags. Till filmen lyxar vi till det med lite snacks och go dricka :D

Ha en skön och mysig kväll/Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar