My Cat!

My Cat!

torsdag 15 september 2011

Promenerar

Hello hello!

I tisdags passa jag Elouise några timmar. Sedan följde hon med mig hem och hjälpte mig tvätta. Riktigt duktig för att vara 3 år.

Igår onsdag så gjorde jag några ärenden i samma vevva som jag tog min promenad; arbetsförmedlingen, apoteket och banken.  
Va på föräldramöte på Björnekulla skolan 18 - 19.30. Mycket lärorikt får jag säga. Blir nog en liten sova-över-dag också så barnen lär känna varann lite bättre.



Va och handla i Hyllinge för någon vecka sedan, blev två rundor med bussen. Gick inom Intersport för att se deras utbud och kanske något nytt inom fitness. Finns ju en del att välja mellan. Provade två olika skor men det blev den här:

Bodytrain Goretex Puma. Tränar och aktivierar dina benmuskler mer än "vanliga" skor. Vid varje steg du tar arbetar musklerna i lår, vader och rumpa. Och materialet är gjort i Goretex så dem är vattentåliga och andas.

De kostar 1400 :- men när jag köpte dem fick jag 400 :- rabatt. Gällde bara mellan fredag - söndag förra veckan + nöjd-kund-garanti. Skulle jag inte vara nöjd med dem inom 30 dagar så får jag lämna tillbaka dem och välja andra skor i samma prisklass.

Så jag är ute och går varje dag. Börjar först lite lätt med 30 min/dagen. Kan säga att det är väldigt annorlunda mot att gå i vanliga skor. Man verkligen känner hur musklerna i vaderna jobbar. Jag är mer än nöjd och imponerad =)
Vi syns....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar