My Cat!

My Cat!

fredag 23 september 2011

Fyller år

Hejsan alla!!
Glömt bort min blogg haha. Snacka om att ha mycket i huvudet.

Jag har jobbat, planera min dag + öppet hus imorgon lördag. 

Så igår fyllde jag 32 år, hemska tanke, åren bara springer iväg.
Jag gick upp efter 9, fixade lite i köket och gjorde vid mig. Tog bussen in till Hbg och fick naglarna gjorda hos Mai Nails på knutpunkten 295 kr. Sedan gick jag till Östens Pärla, kina restaurang, och åt dagens buffe. Tog det väldigt lugnt och läste tidningen och gick en andra omgång. Sedan började tösen ringa mig.
Åkte till Hyllinge. In på Citygross och handlade lite till middagen. På nästa buss och hemåt. Lagade mat: fläskytterfilé i krämig pepparsås med ris. Ville ha potatis till men hade inte så många kvar och orka inte gå och handla igen. Mamma ringde och gratta mig som gjorde oss sällskap till middagen. Efter blev det tårta, köpt på CG. Den va god.

Av tösen fick jag ilrosa morgontofflor med texten "världens bästa mamma".
Av mamma o sven fick jag en scarfs i grönt och 200 kr presentkort på KappAhl.

Solen sken och va fint väder så jag är nöjd med min dag =)
Tack återigen för alla gratulationer jag fått =) gjorde mig mycket glad :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar