My Cat!

My Cat!

söndag 4 september 2011

Helgen V 34

Hej hej....
Jag vet, har varit lite off här ett tag nu. Vatt mycket denna veckan o mycket i huvet.

Förra helgen så vänta jag besök under fredagen men det blev inget. Så jag o sambon tog det lugnt istället.

På lördagen åkte jag in till Bjuv o gick en runda. Festival ju. Sambon jobba så jag gick förbi o hälsa på en sväng o fika. Visade foto på lite grejor jag hade fotat. Så det blev lite shopping där dem hade afrikanska grejor "me like". Den looken vi e ute efter i vårt livingroom =) Så han fick allt lita på min smak hihi.

Senare på kvällen åkte jag in till Hbg. Fira Tonya som blev 32 år. Vi blev några stycken och hade trevligt. Sedan blev det en runda på Harrys, skaka lite rumpa. Va kul och något jag har saknat. Va hemma 03.

Söndagen minns jag ej just nu haha.
Ps. helgen från förra veckan, inte nu ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar