My Cat!

My Cat!

fredag 14 oktober 2011

Konstig

Idag har varit en sån där dag då jag känner mig allmänt konstig.
Vill göra saker men har ingen ork. Känner mig deppig emellanåt, trött och en märklig känsla i kroppen men kan inte sätta fingret på vad det är.

Istället för att ut och gå så tänkte jag köra ett zumba pass. Blev ett på 20 min. Påbörjade ett pass på 45 min men min energi va som bortblåst så jag satte mig ner i soffan och stängde av. Kände mig slö och trött. Bädda ner mig i soffan och vilade tills Joke kom hem.

Kolla lite tv och började på maten lite smått. När allt va under kontroll cykla jag till OJ för att handla mjölk till desserten. På väg till OJ hade jag ingen ork i benen, blev nästan sur/arg på mig själv. Kändes som en evighet att komma fram. När jag till slut kom hem va jag helt slut och andfådd.

Mitt humör har gått lite upp och ned idag. Blev dock lite bättre när vi satt och titta på tv, jag o joke. Blev gladare på något sätt. Känner mig inte lika trött och hängig som tidigare. Ja detta är minst sagt skumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar