My Cat!

My Cat!

onsdag 29 januari 2014

Vänt på dygnet

Jag erkänner nu att jag har vänt en del på dygnet. Det är inte bara för att jag inte kan somna på kvällarna, har ju faktiskt mig själv att skylla lite för jag blir trött på dagen och kan lägga mig nån timme då med. Men vad ska man göra? Känner ju inte för att göra något. Tänker mycket att städa ska jag göra, måste ut och gå för att röra på mig, träna lite - göra såna övningar osv för att gå ner i vikt, ändra min kost så något händer, söka jobb bla bla bla. VAD HAR JAG GJORT? Inget!!!!

Igår passade jag en vovve som heter Hugo. Han är en frans bulldog och är jätte söt. Blivit lita tjock så vi tar extra långa rundor när han är här. Igår blev det en promenad på 30 min rask takt. Sen sov han så gott när vi kom in. 
Börjat tröttna en del på spelen också jag spelar på FB: Bingo Bash och Crazy Bunny Ludo. Spelar ju varje dag. 
Skulle hitta nån serie igår att börja titta på men hitta ingen speciell. Tittade på Hart of dixie, som jag skratta när han killen blev hög på piller haha. Skit kul. Såg att jag missat några avsnitt av Blacklist så jag såg ett avsnitt igår, 2 kvar. Tänkt mycket på True Blood och skulle titta men va tvungen att ladda ner dem istället för att streama dem. Åh vilken tid de tog. Så jag sket i det. La ner skiten och gick och la mig istället. Tog lite tid innan jag somnade. Tankarna spökade lita som vanligt.

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade av att J väckte mig, ingen som hämtat honom för att köra till jobb så han fick låna min mobil. Det ordnade sig till slut. Jag gick upp på toa och höll honom sällskap en liten stund sen gick jag och la mig igen och somnade på två röda. Vaknade vid 12. Jag som skulle in i byn idag och handla på vägen till Hugos matte. Men så blev inte fallet. Sen börja mina menssmärtor kicka igång: mysigt värre. Tog först en pilla men sen efter lite sms men en väninna så tog jag en till. La mig i soffan, frös som attan så la filten på mig också. Somnade och vaknade av att katten låg hos mig. Vet ej hur länge jag sov. Blev bortbjuden till väninnan på middag men kunde ej gå då jag hade fortf ont efter min varma dusch som inte hjälpte något och fler piller. 
Vid 17 kom J och började på maten i den mån jag kunde tills han tog över. Såg att jag hade ont. Tittade på 2 avsnitt av Arrow och spelat mina spel. Åh jo, laddat ner första säsongen av True Blood också så den ska jag väl ta och börja titta på nu efter jag skrivit här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar