My Cat!

My Cat!

måndag 27 januari 2014

Livet är en enda röra!!!

Hejsan på er där ute!
Ja, det är ett tag sedan jag skrev något. Och jag lever =) Och nej, jag va inte gravid. 
För att fatta mig kort så: bröt förlovningen efter 2 månader, hans drickande fortsatte och jag mitt nöt köpte allt han sa. I April 2013 flytta han, givetvis full så det va skönt att slippa. Men ekonomiskt var det tufft. Min dotter som nu är 14 kommer ungefär när det passar henne för jag orkar inte käfta emot fast jag har sagt att jag saknar henne jätte mycket och känns inte som att jag är "mamma" mer. Efter nån månad hade J ett ärende här i Åstorp och kom hit för att han behövde lite hjälp. Jag ställde upp och vi började träffas mer o mer. Som kompisar. Det fungerade bättre än att bo ihopa. Till slut va han här varje dag och det gick som det gick. Det blev värre o värre och jag bröts ner sakta psykiskt och förlorade mig själv ännu en gång som aldrig fick en chans att återhämta mig. Nu är det slut en gång för alla, jag har fått nog på alla plan. Och även om han får ordning på sitt liv så vill jag inget mer än vänskap med honom. Mitt misstag förra året va julafton, jag firade hos min bror och J ville inte följa med o fick ett sms att jag visste vart han fanns om jag ville värma mig. Dum som jag va så gick dit, det blev sex, rättare sagt för honom. Jag kände mig som en madrass, inga känslor alls. Så det va på gott o ont. Men jag fick i alla fall reda på att mina känslor dött längs vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar