My Cat!

My Cat!

torsdag 13 september 2012

PMS?????

Mitt humör kan svänga hur mycket som helst, fast inte så himla mycket som i en handvända.
Men jag känner av när jag är på väg neråt. Tappar lusten, orken, vill inget och skiter i det mesta faktiskt. 
Går djupt in i mig själv och känner det jag inte vill känna. Jag känner mig hemskt ensam, olycklig och blir bara så gråtfärdig. Kan inte förklara mer vad som händer för just nu står det bara still i huvet. Men det är inget kul, det är inte den Marie jag vill vara och jag saknar mig själv så otroligt mycket. Mot min sambo kan jag bli gnällig och klagar på saker och ting och det är inte så trevligt för honom heller.

Men som tur är varar det inte så länge. Den värsta håller på under ca 24 h. Visa gånger har det kommit på förmiddag och försvunnit på eftermiddagen om jag har tur. Och jag blir så lättad och glad när det avdunstar och min sambo tycker om mig mer ;-)

Tillhör detta pms-besvär?
Har jag inte koll på men kanske där e fler som känner av detta? 

3 kommentarer:

  1. E du gravid eller är de bara PMS?

    SvaraRadera
  2. Hej vart tog du vägen? Hela oktober har gått och har inte sett ett inlägg på ett bra tag. Saknar att läsa din blogg faktisk.
    Undrar självklart om det bara var PMS eller är du med barn :) är nyfiken
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hejsan, ledsen det tog tid men jag är tillbaka igen =)

    SvaraRadera