My Cat!

My Cat!

onsdag 5 september 2012

Helvetes Natt

Vaknat flera gånger av att det värker som tusan och min träningsvärk i låren gör inte saken bättre. Mycket på samma gång.

Som tur va var jag lite förutseende med detta så jag hade lagt några piller på sängbordet med lite vatten. Och för att tänka på annat så spela jag Uno på mobilen under tiden min sambo sov/snarka gott. 

Om jag ska jämföra detta med mina hemska menssmärtor så vet jag faktiskt inte vilket jag hellre har. Två olika smärtor på olika ställen. Nä, jag har nog hellre hemsk träningsvärk så jag knappt kan gå, sätta mig eller resa mig. Vilket jag har nu. Så jag känner mig som en gnällig 70 åring som behöver rullator eller nått. 

Vakna vid 8 tiden och hade ont satan i det. Tog lite fler piller och tittade på tv. Hjälper inte så mycket och tv:n roa mig inte ett skvatt så jag gick in och la mig i sängen igen och kura ihop mig och tyckte allmänt synd om mig själv. 
Utan att jag visste om det eller märkte det så somna jag efter några timmar. Vakna till innan 12 och kände mig ganska okej tills jag åt, så va det i gång igen. 

Nä, ringa tandläkaren och höra vad dem säger. 
Svårt att prata när man har ont men jag ska ta mig ner till Malmö imorgon till middagstid så ska de kolla läget. Förmodligen få starkare piller som tar smärtan. 
Inte kul alls detta. Dit igen, hoppas dem inte ska pilla för mycket.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar