My Cat!

My Cat!

fredag 7 september 2012

Helt Förstörd

Drog ut visdomstand i tisdags och fick hemska smärtor efter det. Blev ett återbesök till tandläkaren som sa att jag va svullen och irriterad. Fick starkare piller och penicillin.
Onsdag och torsdag va några hemska dagar och nätter. Har nog inte tagit piller så mycket som dessa dagar. Började känna mig trött, hängig, märklig känsla i näsan och huvudet, fryser och sover mycket. Jag kombinera panodil och alvedon men tror att min kropp inte klara det. Idag har jag inte rört dem alls, värken släppt och mitt konstiga mående likaså. Förutom min förkylning.

Idag har jag varit lite piggare. Fick lite panik innan bara och åkte en sväng till Väla. Blev Jysk och Max sen orka jag inte mer. Ville bara hem.
På bussen frös jag bara. Luftkonditionering va igång men ingen värme direkt, kall luft.
Fyllde badkaret med varmt gott vatten och hoppa i. Gud så skönt det va.

Men nu kom tröttheten som en explosion i kroppen och hade jag lagt mig mer hade jag nog somnat om jag inte gör det har i soffan sittandes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar