My Cat!

My Cat!

måndag 3 september 2012

Tufft Pass

Upp 8 idag för att ta bussen 8.45 mot Helsingborg. Ska köra ett pass på Actic på söder,  blir Power kl 10.
Men det va ett för tufft pass för mig såhär direkt efter ett långt uppehåll. Vid ett tillfälle såg jag blixtar och knäna gav nästan vika. Får ta det lite lugnare. Så det blir styrka och kondition hädanefter så kroppen kommer igång.

När jag kom hem gjorde jag en tacostallrik. Blev super gott. 
(se bild)

På eftermiddagen cykla jag till Oj, få papper till a-kassan.
Hämta även ett paket från Kina, nytt skal med fjärilar med stenar och en väska/fodral med hjärtan på. Och en laddningsstation så jag kan ladda mobilen stående och ladda extra batteri om jag vill. Super smidigt. Kommer stå på sängbordet. (se bild)


Cykla vidare till Lidl där jag handla en stor matta till ett riktigt bra pris. Kostar annars en förmögenhet. (se bild)
Joke fick komma och möta mig. Annars hade jag inte kommit hem hehe.


När vi kom hem börja Joke så smått med maten och jag packa upp mattan.
Blev pizza idag med hackad gul lök, bitar av tomat, kassler, riven ost och ananas. Blev super gott :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar