My Cat!

My Cat!

lördag 26 april 2014

Känner mig vilse

Idag har min självkänsla inte varit på topp. Jag är missnöjd med mig själv. Jag är mer svullen nu än nånsin känns det som. Vill få bort min mage NU! 
Jag har varit låg också, har inte velat göra något alls men ändå kunnat kontrollera det lite grann iaf. 

Efter frukost diska jag upp efter mig.
Börjat att göra i ordning i sovrummet, sorterat, kläder på plats osv. Nu kan man gå framför garderoberna iaf =) 
Suttit vid datorn lite, nån timme. Snackat och lagt upp fler annonser på fejjan. 
Ätit och suttit igen. 

Jag har ingen aning vad det är med mig.
Jag har lätt för att gråta samtidigt som det är lika lätt att stänga av. Känner mig oduglig, ingen vill ha mig. Känner mig inte älskad nånstans. Fast jag säkert är det men inget jag vill känna just nu. 
Känner mig vilse, jag vet inte vad jag vill. Det är uppror i kroppen på mig. Äsch det är så svårt att beskriva.

Jag är inte rädd för att träffa folk och lära känna dem, det som skrämmer mig är en ny relation. 
Som min väninna sa:- Dags att ändra vanor och göra tvärtom istället. 
Istället för att snacka så mycket, träffa dem istället och se vad det är för några. Det ska jag göra =) 

Men vem vill ha mig som jag ser ut. Stor mage, sticker ut mer än brösten gör.. Känner mig spänd som en ballong. Jag vill dra åt magen, mindre lår och stuss. Jag vill börja träna men kan inte, kostar pengar som jag inte har. 

Imorgon är det fest iaf så har att göra här hemma.
Balkongen
Damma
Dammsuga
Tvätta golven
Undan med tvätten
Bädda sängen
Fönsterna borde jag också putsa då det är ljust länge på kvällarna nu
Kattlådan ska rensas och läggas i ny sand
Systembolaget

Jag har att göra med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar