My Cat!

My Cat!

onsdag 9 maj 2012

Inneboende

Idag har jag jobbat och dagen har gått fort tycker jag. Men det är bara bra =)


Hem en kort runda och packa väskan och åkte in till Hbg för ett sim-pass. Va skönt men ändå inte. Får ont i ländryggen pga att jag simmar fel, ska ner med huvudet under vatten och upp och ta luft och ner igen. Hur ska det gå till när man är van vid att simma ovanför vattenytan???? Tittat hur andra simmar men jag begriper mig inte på det. Sen körde jag ett par längder ryggsim, där fick jag ont i nacken. Ja det är mycket gnällande nu haha. Nästa gång jag ska dit ska jag höra om där finns någon som kan visa mig HUR jag ska göra och lära mig. 


På vägen mot bussen ringde jag min älskling ifall jag inte skulle träffa honom ikväll innan han skulle gå och lägga sig. Helt slut stackaren.
Och jag hann med bussen också så jag slapp vänta 30 min till. Så jag va hemma till 20.00. Åt mat, prata med Joke, kolla matchen mellan Sverige och Tyskland. Sen fastna jag vid datorn och Marika byta kanal. Så vet inte hur det gick. 


Ja, just det. Det har jag inte berättat. Vi har en inneboende i tösens rum. Det står tomt i 14 dagar innan det används ett par dagar sedan samma visa om igen. Känns dumt att inte använda det. Inte råd att göra vid där just nu heller. 
Min väninna som behövde en hjälpande hand och Joke sa att han blir inte sur om jag säger nej eller ja. Så självklart sa jag ja. Hon börja må psykiskt dåligt där hon bodde och det kunde jag inte låta henne göra. Så jag öppna min dörr för henne. Och det fungerar skit bra, än så länge. Skämmer bort oss med att laga maten. Hon har en dörr att stänga om sig, hade hon inte förut. Så jag e glad att jag kan hjälpa till :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar