My Cat!

My Cat!

tisdag 22 maj 2012

Satt sig i halsen

Jahap, värmen har slagit till och hur kul är det att gå mega förkyld då???? Inte kul alls ska jag be att få tala om och det suger, verkligen suger. 
Men det är tur att vi har såna fina mediciner i dagens läge som man kan ta till hjälp för att kunna andas någorlunda normalt. Så man minskar förkylningen något, ett par timmar iaf, men tröttheten är ju kvar. 
Sov bort nästan hela dagen igår och en extra lur innan jag börja på maten igår kväll. Sen gick Joke och la sig vid 22 och det gjorde jag med, trodde inte jag skulle somna men efter ett tag gjorde jag det. Sov till 9 idag. Känner mig lite piggare idag men ändå seg. 
Täppt i näsan, lite hosta och nyser ibland. Men slemet har satt sig i halsen nu istället så det är bara till att få upp det och ut med bakterierna fortast möjligt. Missa nästan en hel veckas arbete nu, känns inget vidare. 


Solen försvann och jag ska se om jag hittar något att ha på mig idag. Men va gör det, är ju bara hemma haha. Känns lite som det kvittar. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar