My Cat!

My Cat!

måndag 7 maj 2012

Ny bild

Jepp, jag fick till det i lördags innan jag skulle på party hos grannen som fira 33 år. Ibland händer det haha...
Så himla nöjd med bilden, känner mig riktigt snygg och fräsch. 


Marianne som vi fira bjöd på Kassler i sweet and sour sås och kyckling tikka masala med potatissallad och somrig sallad. Jag skulle haft ris till men alla är vi olika men gott va det iaf =)
Några spela tv-spel, poker i köket och jag fick igång musiken på blogtv.se där min brorsa spela live Dj Tias så klart :D
Sedan besökte vi Harry och dansa loss. Brorsan dök också upp, inte så många som lyssna. Dansa rätt så mycket tills mina knä sa ifrån, vila 30 min sen upp igen. Efter 01 fick jag nog. Vill inte anstränga mig för mycket. Ska kunna gå också. 
Lite innan 02 gick jag och Marika mot bussen men hann inte mer än att ta på mig så försvann hon. Gick där ute och leta men gick mot bussen och lyckades starta mobilen och skicka sms. Bussen stod där redan och kollade om hon hade gått på men nej. Men till slut så kom hon med två cheeseburgare i handen haha. 
Kändes som en lång resa hem. Men till slut va man hemma och i säng 03.10. 


Mycket trevligt och roligt ute. Länge sedan man kunde slappna av på det viset. Inte ofta jag dricker något numera pga min sambo. (är en annan historia) Bakfull???? Haha nä, inget alls. Blir jag så sällan. 


Idag har jag jobbat. Lagat mat. 
Imorgon är det bankmöte.. Kanske en tur till Ekeby.. Tänkte simma så knäna får vila.. Jobba på annat håll. Ja vi får se hur dagen blir. Ha de......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar