My Cat!

My Cat!

söndag 20 maj 2012

Mensvärk/sjuk

Jepp det började men kraftig mensvärk i fredags på jobb då jag inte orka med all smärta plus en del annat skit som man kan vara utan, lämna jobb efter 12. Hemskt ledsen och där va mycket att göra inför helgen men vad ska man göra när man har så ont?????


Under dagen igår hade jag lite känningar i magen men inte så pass så jag fick ta tabletter flera gånger om dagen. Räckte med morgon och kväll för att hålla det i schack. Sedan började halsen svullna upp och röd prickig. Underbart....


Igår kväll va jag så täppt i näsan att jag trodde inte jag skulle somna. Men till slut så. Vakna idag helt täppt och snuvig. Så genomförkyld. Länge sedan man va det, tror jag. Känns så iaf. Så jag tackar min hyresgäst Marika som har smittat både mig och Joke. 
Idag grilla vi, blev gott som fan då jag börja tro att det va en redig allergi attack jag hade fått men ikke, nu mot kvällen blir allt jobbigt. Täppt i näsan, svullen och ont i halsen. Bådar inte gott alls. 


Får ringa jobb imorgon och säga att det blir inget jobb för mig i veckan. Inte när man sysslar med livsmedel varje dag. Gör inte för sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar