My Cat!

My Cat!

lördag 21 juli 2012

Första Veckan Som Förlovade

Jepp, har redan gått en vecka sen vi förlovade oss på Hotell Scandic Nord. Helt otroligt.
Vi har jobbat i vanlig ordning förutom Onsdagen då jag tog ledigt för att egentligen åka till Kivik med Marika men blev ändrade planer. Blir inte alltid som man tänkt sig.


Lagade en massa mat i måndags som jag fick packa på tisdagen och lika dant nu i torsdags till igår. Hade ingen att sätta in så då får man slita lite extra hårt, men that´s life....


Jag har mått lite konstigt här i veckan också. Vet inte vad det kan bero på men det visar sig väl i slutändan om det är något virus eller något annat. Men för övrigt mår jag prima.


Igår kom tösen. Först så va bussen i Ekeby försenad eller gick inte som de skulle så tösen fick vänta. Sen i Bjuv läste hon fel att där inte gick några tåg men det är mellan Åstorp och Hässleholm. Ja ja som det kan bli. Möte upp henne på stationen sen cykla vi hem. 


Jag bara älskar min ring, den är så fantastiskt fin och är super nöjd. Älskar min sambo över allt annat från botten av mitt hjärta och mycket mer.. Ska bli så skönt att ha semester ihopa. 
Så, nu e det dags att väcka honom. 
Åker ju upp till Karlshamn, Östersjöfestivalen. Ska även träffa en kompis där. Kommer bli skit kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar