My Cat!

My Cat!

torsdag 13 mars 2014

Han gjorde det igen =(

Som ni vet så träffa jag på en alkoholist 2010 vilket jag inte visste om från början för annars hade jag backat direkt.
Jag gjorde slut innan jul för jag orka inte mer. Alla dessa lögner, olika personligheter och historier som ändras hela tiden. Nä, mitt psyke orka inte mer. 
När han väl sluta dricka och började jobba igen så blev det bättre. Kunde umgås som kompisar, laga mat ihop osv. 
För några veckor sedan så började han jobba hos ett mer seriöst företag inom samma bransch där han varit dem senaste åren och fått det bra med lön och arbetskollegor med mera. 

Han skickade sms och fråga om bilder på sköldpaddan o fiskarna. Det fick han sen så urarta det hela. Han skrev att så snygg som jag är så skulle jag väl kunna fixa nån kille från Badoo som kan hjälpa mig ekonomiskt nästa månad så han slipper. 
För han har sagt att han ska hjälpa mig för jag betyder fortf mycket för honom och enda vän som känner honom. Men det har svängt många gånger och jag har inte vetat vad som gäller. Ska jag lyssna på honom eller inte? Så varje gång är det en smäll i magen och en saftig snyting för han vet att jag har problem med ekonomin och det gör mig ledsen att dra upp det hela tiden och speciellt på det viset han gör det på. 

Han fortsätter: han tänker inte hjälpa mig om jag dejtar, att jag ska vara ärlig för han får reda på det ändå. Spionage eller vad då? Och tror inte jag har bytt vatten till sköldpaddan så han vill ha en bild på det också. Och att jag inte ska lura honom en gång till "säger det bara en gång". (Hot eller?) Tycker jag pissar på honom fast han har sitt beroende (sjukdom) och förstår inte vad han gör/gjort mot mig. Så mycket som jag har stått ut med. Tycker att killen jag pratar med på Badoo, ska ge mig jobb, som har startat ett bemanningsföretag men finns ju inge jobb för mig så kan ju inte ge mig något. Och djuren är mina eftersom min lillebror missförstod och trodde det var mina fiskar, sköldpaddan som han filma när han fylla år och va här. Så bara för den sakens skull så är det mitt ansvar o mina djur. 

Tydligen så får jag inte prata med folk, lära känna nya människor för då (dejtar man ju). Har för tusan inte träffat nån. Hur lär man känna nya människor och kan bli kompisar/riktiga vänner om man inte träffas? Snälla, säg de till mig så jag kan lära mig... 
Ärlighet! Ska ju han säga... Jag vet ju inte vad som gäller mer. Osäkra saker sägs men stämmer sällan. Det är det enda som kommer ur en alkoholist för att få som dem vill.

Jag blir bara så jävla ledsen när han drar upp allt sånt här. Ska kontrollera mig fast vi inte är ihop mer och gör mig illa på det här viset. Jag har gråten i halsen och vill bara skrika och få ur mig allt. Skit trött dessutom efter dagens många timmar ute och pollen säsongen har kommit igång. Ville lägga mig för några timmar sedan men hur lätt är det när jag fick allt detta i huvet. För snäll och slängs skit på mig. Är det det enda jag duger till? Jag börjar undra. 

Jag var på bra humör idag tills nu ikväll. 
Fruktansvärt trött och jätte ledsen/förstörd och vet inte hur det kommer gå.
Blir det gatan om nån månad eller vad händer. 
Kommer kommunen hjälpa mig och dra ut på det som de gjorde sist. 
Vill flytta men måste renovera först men exet hjälper inte till.. Allt ligger på mig. Är det konstigt man blir så trött på allting och vill bara ....................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar