My Cat!

My Cat!

lördag 22 mars 2014

Utgång El Inte????

Idag har det varit full rulle kan jag säga.

  • Vakna.
  • Ut med vovven Ame.
  • Hem, käka, kolla fejjan och titta buss/tågtider mot Ekeby.
  • Bytar om och sticker till tåget i all hast.
  • Åker till Ekeby och hälsar på hos min dotters pappa/fru.
  • Fikar/pratar om konfirmationen som komma skall.
  • Åker hem igen med tösen, tösen hämtar busskort jag går till väninna där vi möts.
  • Messar väninna som frågade i ons om jag skulle med ut.
  • Väninna sminkar/fixar hår o kläder.
  • På väg hem får jag mess tillbaka att hennes väninna har gett återbud.
  • Fixar med håret, kollar buss och messar.

Jag kände bara att jag vill inte gå ut själv idag, en annan dag absolut men just idag ville jag inte det. Skulle först till Dickens en runda för hannas styvmamma skulle ut och festa så skulle titta förbi =) Sen vidare mot Harrys för att dansa/röra på sig. Men så skrev min väninna att hon kanske kan hänga med ut en stund. Men vad är en liten stund plus att hon hade tappat lusten så hur lönt är det då på en skala mellan 1 - 100? Jag bara kände hur all lust sögs ur mig med Med så tveksamma mess och vet liksom inte vad hon vill. Men hallå? Det var ju du som fråga mig....Men men.. 

Satte mig ner vid datorn, kolla upp vad vi skulle beställa och ringde. Jag och tösen hade inte ätit något speciellt på eftermiddagen och var jätte hungriga. Så det blev inbakad pizza åt mig och kebabtallrik åt tösen. Blev så jäkla mätt. Tösen blev trött och la sig. Hennes styvmamma ringer och säger att jag får lov att hänga med dem om jag ville, vilket var jätte snällt av henne men jag hade redan bestämt mig för att det blev datorn och jag i soffan. En annan gång. 

Så man fixade sig helt i onödan =( Känns lite surt för väninnan som gjorde detta skulle samtidigt göra mat och tvätta plus ner med saker i källaren för att hennes kille skulle komma. Men vi hjälpte henne ner med sakerna så fick hon det ur världen iaf =) Så lite nyttig har man varit idag =)

Nä nu är klockan mycket och mina ögon vill inte så mycket mer. 
Sov så gott <3



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar