My Cat!

My Cat!

onsdag 1 februari 2012

Om mig

God kväll =)

Då ska vi se här: jag är en kvinna i 30 års åldern, runt 163 cm lång/kort (hur man nu ser på det), mamma till en dotter på 12 år, sambo och jobbar på OJ i Åstorp som kallskänka/köksbiträde sedan cirka 1 år tillbaka =)

Bor i en 3a cirka 10-15 min från centrum. Har två katter som är mina bebisar, 3 år är dem och tjejer båda två. 
Min sambo, Joke, träffa jag via internet på en dejtingsajt och har hållt ihop sedan dess. Vi firade nyligen 1.5 år tillsammans =) 

Mina föräldrar är skilda sedan många år tillbaka. Har två yngre bröder. 
Mattias som är 29, sambo och har en dotter som snart fyller 4 år, Elousie.
Marcus snart 27 år och singel.


Hm... hur är jag som person?
Det ska vi nog ta reda på hehe...
Kommer fråga på FB så ska vi se vad vi får reda på =)

Ha en go kväll/natt

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar