My Cat!

My Cat!

söndag 19 februari 2012

Oriflame

Hej hej!
Idag hade jag en visning om Oriflames produkter och det finns ju allt mellan himmel och jord för både stora och små, dam och herr, unga och äldre =)
Första omgången blev inställd först och främst på grund av att många "kanske" i luften och inte så stort intresse. Och för att Marie Lind blev skadad så vi ställde in det och sköt fram det till idag =)
Var ute i god tid och bjöd in på nytt men det vart inte så stort intresse denna gången heller =( men vi körde på och hade jätte trevligt. 3 stycken kom.

Det är katalog 3 som gäller och är man nu riktigt smart så går man med som Konsulent och får 20% rabatt på allt i katalogen förutom väskor/plånböcker/smycken där det är 10%. Och just nu till och med Tisdag KL 20.00 så får man även en värdecheck på 100 kr av mig + gratis inträde :D Kan inte bli bättre =)

Det jag lockades av först och främst var att köpte jag något och jag inte tycker om det eller reagerar på en produkt negativt så har jag 30 dagars ångerrätt och får pengarna tillbaka =) Vilken butik erbjuder det????

Jag ångrar verkligen inte att jag kom i kontakt med dessa underbara produkterna. Har en del här hemma och alla parfymprover-sorter så är man sugen på att testa/prova så är det bara att hojta till =)

Bläddre gärna i katalogen och kontakta mig gärna om något känns intressant =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar