My Cat!

My Cat!

onsdag 15 februari 2012

Tog Tag I Saken

Hej hej!!!
Jag mår bara fint och magen är som det är.
Men sen fick jag höra av en kollega att det snackades på jobb. Men vem har rätt att döma någon när de ingenting vet? Men iaf, när måndagen var slut och alla hade gått hem så tog jag tjuren vid hornen...

Jag prata med min chef och sa som det var MEN tror ni han hade förståelse? Eller sa att det ordnar sig Marie, nu tar vi nya tag så ska du se att det löser sig! Fick jag höra, krya på dig? 
NÄ inget av det utan jag fick bara en predikan om att det är färskvaror vi hanterar, lite personal, sluta känna efter så mycket med mera. 

Egentligen så är jag inte van vid att prata med chefer eller ta tag i saken mellan fyra ögon. Jag darrade om händerna så jag satte dem i fickan. Blir lätt rörd eller gråtfärdig men jag höll tillbaka allt så jag är glad för att jag gjorde det. 
På vägen hem så kände jag mig så stolt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar