My Cat!

My Cat!

torsdag 19 april 2012

Börja träna

Köpte ett träningskort billigt för 3 veckor sedan via groupon.se på alla Actics träningscenter, valde då Helsingborg då det är närmast =)
Ingår allt i det, simning, styrka, motion, gruppträning så som spinning, step, olika sorters dans och mycke mycke mer. Ska bli skönt att komma igång. 
Men jag ångrar att jag inte tog för 6 månader istället. Men men, kommer köra hårt nu för jag vill inte se ut så här. Allt är jobbigt.. Och min allergi gör inte det lättare heller. Nu blir det andra bullar...


Annars då? Jo, drömmer som attan. Denna gången vakna jag av att jag blev attackerad av en sorts insekt som spruta in gift i kroppen och man dog omedelbart. Men först skulle jag rädda en pojke (min lillebror i drömmen). Inte kul och blev inte av med tankarna så jag gick upp.


Gjorde en shake gjort på äpplejucie, banan och jordgubbspulver från Oriflame, blev skit gott och är fortfarande mätt =) Bra start på dagen. 
Kört en maskin tvätt och det blir en till, diskmaskinen är också igång så här är det full rulle med en gång. Ska göra vid mig också och iväg till OJ, prata med köket ang sommaren. Förbi Lidl också och se om de har kvar det jag behöver. Så jag har inte tid att sitta här......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar