My Cat!

My Cat!

tisdag 24 april 2012

Ny energi

Mitt kort på Actic började gälla i torsdags förra veckan =) Ringde och boka tid, blev fredag kl 10.30 med instruktören Anton. Va lite pirrigt då det va så länge sedan man träna. Men det gick bra.
Anton är riktigt duktig. Satte ihop ett schema åt mig koncentrerat på nacke/axlar/skuldror och mina knä/ben + förbränning. 
Finns ju hur mycket som helst att välja www.actic.se 
Så jag ska försöka prova på så mycket jag kan, orkar och det jag får (har med mina knä att göra). 
Helst gymmet innan gruppträning så skippar jag förbränningen för den får jag i nästa omgång =)
Träningsvärk = simning. 
Har vägt mig och mät med måttband för att ha koll på mina centimeter, kan man inte se på vågen. Vågen visa iaf på 87 kg =( Inte bra inte bra alls. Så här mycket har jag aldrig vägt förrän nu. Skamligt. Att jag ens har tillåtit det ske. 


Men det jag har märkt redan nu är att jag har en helt ny sorts energi i kroppen. Ett sug efter mer. Så himla härligt. Just lovin it =)


Mår bra för övrigt. 
Jobba i lördags och skratta som fan, min kollega e inte klok haha.
Söndags träna jag (ensam) och det gick jätte bra men tog längre tid än jag trodde. Men gud så skönt att få röra på sig, känna svetten rinna längs ryggen, sjukt nice. Me like very much. 
Käka en hamburgare innan jag tog bussen, skit hungrig efter träningen ju. När jag kom hem va Mattias, Renata och deras dotter Elouise här =) Så vi snacka lite, käka glass och efter ett par timmar åkte de hem. 


Och imorgon blir det gym + step.... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar