My Cat!

My Cat!

tisdag 3 april 2012

Min dag

Min kära älskling har så ont så ont.. Stackare! Hoppas det släpper snart. Ett som är positivt är att han måste gå rak i ryggen hihi. Ser ur dumt ut när han sitter i soffan, brukar sitta som en säck potatis annars. Ser så lång ut haha...


Idag har man inte fått jobba =( Men jag har roat mig ändå =)
Mobilen väckte mig vid 8 så det var bara att palla sig upp, åt frukost och slängde in några auktioner på Tradera när jag ändå var i farten. Tar ju sin lilla tid ändå.
Sen möblera jag om lita granna så jag kunde köra loss med lite Zumba i mina nya träningsskor jag fyndat =) Gick bra men kändes lite konstigt emellanåt, precis som om tårna somnat. Skumt. 
Hoppa in i duschen, fixa sig, packa ihop saker och cykla in till byn och fick in två beställningar till Oriflame =) Kul.. Börjar det hända något iaf. 
In till Hbg en sväng och där gick det inte lika bra men det gjorde inget. 
Gick in på KappAhl och skulle ha ny bh IGEN. De går så lätt sönder i de där förbaskade byglarna. Men jag tappa humöret för det ville sig inte som jag så jag tog på mig och gick där ifrån sur på mig själv. (märks ju att jag snart ska ha mina röda dagar haha)
Satte mig på bussen och bara kände hur trött jag blev... Orka knappt skriva sms till grannen och sambon haha.. Helt seg blev jag. Plus att jag var tvungen att hoppa av på stationen för att cykla hem. In till grannen och snacka lite produkter i Oriflame katalogen. Gick snabbt, bra när man vet vad man ska ha. 
Hem och snacka lite med älsklingen, puss hit och dit, satte mig vid datorn och lagt order åt både mig själv och grannen plus mina extra beställningar. Och nu sitter jag här och skriver. Full rulle som sagt, hela dagen. Inte konstigt man är helt slut i huvet.


Spela lite på king.com sen gör jag sambon sällskap i sängen. Jobb imorgon =) Sen är det påsk....

1 kommentar: