My Cat!

My Cat!

tisdag 17 april 2012

Sovit länge

Vakna till nästan vid 8, gick på toa, gav katterna nytt vatten och öppna balkongen så katterna kunde gå ut. De älskar att vara där ute, Mysan iaf =)
Sen gick jag och la mig igen och somna nästan direkt.
Vakna efter 10 och det kändes så skönt att få sova ut. Nu när jag tänker efter så vet jag inte om jag har drömt så mycket denna natten som jag brukar. Minns inte haha. 


Åt frukost och sen fick jag dille på att börja städa. 
Sen blev det datatajm och några timmar jobb med Oriflame, fixa och dona, reklamera och samtal. Kul att ha och göra fast man är hemma. 
Sen blev det in till byn och lämna beställning och dela ut den nya katalogen med rea bladet =)


Klicka på framsidan så kommer ni till katalogens framsida och börja bläddra.


Hittar ni något intressant/vill beställa eller har några frågor så hör av er:
mobil: 0707 - 415494
mail: marizan79@hotmail.com


Ingen frakt, den står jag för =)


Beställ, prova hemma, inte nöjd????
Skickar vi tillbaka den..
30 dagars öppet köp garanti.
Icke testade på djur och allt/alla ingredienser kommer från naturen. Oriflame har egna fabriker runt om i landet. 
Oriflame
Oriflame

Möte upp Joke på Oj där jag skicka iväg alla paket och gick hem. 
Byta gardiner i vardagsrummet och det blev så jäkla fint... kommer bilder imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar