My Cat!

My Cat!

tisdag 10 april 2012

Skumt...

Vakna till när sambon pussa mig hejdå men somna lika fort igen. Somna och somna jag drömmer som tusan, inne i en period som är grymt jobbig. Påverkar ju hela dagen men skit i de nu. Jag drömde att mobilen ringde, att jobb ville att jag skulle komma in och jobba mitt i natten. Verkar helt skumt. Men när jag vakna till med ett ryck så kolla jag mobilen, ingen som har ringt. Kolla läget på min logg och där va inget heller, bara ett sms från Joke. Skumt... Så jag har nog drömt en hel del jobb i natt. Så man kan väl säga att man har jobbat där i natt ändå hihi....


Tisdag fast det känns som måndag. Vakna vid 10 tiden av att katten kallade på mig. Så det va bara till att gå upp. Gjorde frukost, sms:a Joke och spelade Uno samtidigt online, så sjukt roligt. 
Jag har tvättat 3 omgångar tvätt, 2 diskomgångar, dammsugat, packat och gjort i ordning ett tradera-bud som ska iväg så fort pengarna kommit in på banken, fixat visitkort för Oriflame och dem blev så bra, riktigt nöjd. Min sponsor fick kopior och tyckte dem va supersnygga. Kul med beröm när man gör något bra =) Kört ett pass Zumba och måste säga att mina skor är så sköna, ångrar inte att jag köpte dem. Så nu väntar jag bara på mitt träningskort från groupon.se ska komma så jag kan sätta igång med min träning, längtar. Duschat, rengjorde ansiktet med både peeling och mask därefter en fuktighetskräm för natten, så nice. Från Aqua Rhythem serien såklart. 
Har ett sjukt bra erbjudande på några produkter från den serien: 




Ögonkrämenåterfuktar och skyddar huden. 
Ljusar upp mörka ringar samt reducerar 
påsighet under ögonen.
Ansiktsgelémasken, omdelbart uppfriskande 
som intenstivt återfuktar huden och reducerar 
uppkomsten av fina, torra linjer. 
Dagkrämen, återfuktande och föryngrande 
som kapslar in fukten i huden. Skyddar mot uttorkning.


Värt över 700 kr och ni får det för 429 kr. Det är 40% billigare. Men om jag kan ordna så att ni får + 20% rabatt på det priset, alltså 60% rabatt blir den totala summan 344 kr. Hör av er så ordnar jag det... Billigare kan det inte bli. 
Mobil: 0707 - 415 494
Mail: marizan79@hotmail.com


Ps. Kan endast få detta erbjudande via mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar