My Cat!

My Cat!

torsdag 12 april 2012

Stack iväg

Fick jobba extra idag, inte fel alls. Skönt att tjäna pengar. Men trist när jag inte har så mycket =( Men det är snart semestertider så då blir det mer, mycket mer :D 


Är så trött och idag ska jag lägga mig i tid och inte fastna vid något spel inne på king.com som jag gjorde igår haha... 


Fick mitt paket från Oriflame igår men gick till jobb så jag hämta det idag istället då jag cykla. Lite lättare då jag inte vet hur tungt det är. Men kan säga som så här att jag hade inte orkat bära det hem. 
Så imorgon efter jobb ska jag lämna beställningar =) 


Smet iväg från sambon ett par timmar. Tog bussen till Väla C och gick till DinVeterinär för att köpa Feliway som jag sätter i kontakten som avger katternas eget doftämne så jag hoppas, verkligen hoppas att deras jäkla markerande ska avta annars måste jag sära på dem och det är det absolut sista jag skulle göra. 
Fick ett visitkort till en kvinna som är kattbeteende rådgivare och tänkte maila henne om våra problem med katterna och hoppas på hjälp. För vad vi än gör och har oss så hjälper inget. Need help... 
Nä, tänker inte göra av med dem....


Sådär ja, kom Joke från duschen och jag ska också börja göra vid mig. Upp tidigt imorgon med =) 
Jobba jobba jobba, me like jobba haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar