My Cat!

My Cat!

måndag 2 april 2012

Small till

Kom i säng lite sent igår så idag fick mobilen väcka mig kl 06.
Men låg och drog mig ett par minuter till hihi.
Och ja, jag var i tid på jobb, till och med innan 7 stämpla jag in, de ni =)
Det har gått bra idag. Lagat mat och däremellan har man gäspat som aldrig förr. Dessa drömmarna alltså. Men det är en period jag har nu så inte så mycket att göra åt, tyvärr. 


Fick sms av sambon att han bar för tungt och fel så det small till i ryggen och kunde inte räta upp sig. Lät inte alls bra och tänkte säga att han skulle ringa vårdcentralen men det behövde jag inte. 
Läkaren tryckte lite och kom fram till att ett muskelfäste har gått av och måste läka, inga tunga lyft alls på minst 2 veckor. Stackars min älskling. Vilken otur. 


Så jag får vara förberedd på att vara redo med piller när det är dags för lingondagarna. Med tanke på så ont jag hade när jag fick ägglossning så väntar jag mig det värsta.
Blir ingen bebis denna månad. Men hälsan går helt klart före. 


Har varit så grymt duktig idag, anser jag själv iaf. 
Direkt efter jobb hämta jag ett paket i byn, hem och tvätta golven efter katterna, tog alla golv när jag ändå va igång. Satte igång tvättmaskinen, diska upp och körde även igång diskmaskinen. Lagat mat och gjort nytta här på datorn. 
Nu innan sängen får jag hänga upp min tvätt som jag typ har glömt bort haha... Så det ska jag roa mig med...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar