My Cat!

My Cat!

söndag 1 april 2012

Gratis e gott

Jag är Buzzador och har kommit i en kampanj om kexen Oreo.
Fick hem en stor låda som innehöll två lådor kex och två stora förpackning vanilj/choklad fyllning. De med choklad var godast =)


Så jag fick en idé, tar med en låda till jobb, lite info, buzztracks - lapp med webadress och kod plus kuponger. Skrev att de gärna fick provsmaka mot att de skrev om vad de tyckte eller tog en lapp (buzztrack) och skicka svar via nätet istället.


Så långt så bra =)


När dagen var slut och jag hade bytat om så skulle jag kolla om där fanns något kvar, ev svar med mera. Lådan var tom, en hade skrivit kommentar och en hade tagit en buzztrack. 
BLEV SÅ BESVIKEN... 
Är folk verkligen så lata att de inte ens kan skriva en liten kommentar. Jag förstår GRATIS ÄR GOTT men va fan. Man får väl hjälpa till något, ge något tillbaka. 


Nä, aldrig mer... 
Hädanefter kommer jag fråga folk jag inte ens känner istället, kanske de är mer hjälpsamma och villiga.


Tack P för att du talade om vad du tyckte iaf =)

1 kommentar:

  1. Ja då är folk som hagalna när det gäller gratis, o kamratligt av dom anser jag.....

    SvaraRadera