My Cat!

My Cat!

söndag 1 april 2012

Drömmar

Har jag kommit i min dröm-period igen =(
Sover hela natten men drömmer otroligt mycket nu och det är inga vanliga drömmar utan helt overkliga, som hjärnan kan ställa till det. Tur det är drömmar många gånger =)
Men ska bara se Jokes face när jag har berättat haha, det är en syn ska ni veta. Och vilka blickar han ger mig. 

Men, ta i trä, så är det mycket länge sedan jag hade nära-döden-drömmar/upplevelser. Det är så sjukt äckligt och jag kommer ihåg dem allihopa också. 

Min fråga är: 
- Varför drömmer man så konstiga saker?
- Vem/vad kommer på allt det som sker i drömmarnas land?
- Hur påverkar det mig som människa i nuet?
- Och hur och vad kan jag göra för att stoppa det när det är som värst och jobbigast?

Har ni svaren så kontakta mig gärna =)

2 kommentarer:

  1. drömmar kan vara föraningar..man ska ta sina drömmar på allvar...behöver inte hända exakt vad som hände i drömmen...en natt för läng sen drömde jag min mormor dog..dan efter ringde min mamma å sa att min mormor hållt på dö den natten..oxå drömt att min mammas bil börja brinna å efter det upptäkte hon att den läkte bensin...har drömt att dottern min trillat ut från fönster å drömt att hon drunknat...å jag har vaknat helt förstörd med hjärtat i halsgropen för vet haft sann drömmar så pratat mycket med henne ta det lungt vid höjder å vatten..hon trode ju ett tag man kunde flyga
    :/ kram:marianne

    SvaraRadera
  2. Okej tack Marianne men jag har inga vanliga drömmar. Oftast handlar det inte om min familj eller nära o kära. Det jag drömmer finns inte på denna jord, är så trött. Tar ju hårt på en när det håller i sig en längre period.
    Får ju liksom inte djupsömn...

    SvaraRadera