My Cat!

My Cat!

söndag 25 mars 2012

Bättre

Känner mig bättre idag =)
Men det var inte kul att bli besviken på en del människor som man räknar med. Men jag lär mig varje dag vilka som kommer stå vid min sida nästa gång och nästa gång och nästa gång. 

Så jag har bara tagit det riktigt lugnt i helgen under täcket i soffan för det mesta och käkat piller. 
Blev snack om aktiviteter i sovrummet med men det va bara snack det med =( Så blev man ännu mer besviken, ledsen och arg. Tog en stund innan man kunde somna med alla dessa satans tankar som snurrar runt i huvet. 
På förmiddagen fick jag sällskap och han tog på min arm men jag gick bara upp. Blev ett toabesök och sen käka jag frukost. Fick frågan:
- Hur länge ska jag vänta?
Jag svara: - Väntar på vad då?
- Vi ska ha sex och han log.
Jag sa: - Då kan du vänta länge... Jag var tvungen att gå på toa och jag var hungrig.
Jag var sur som fan...
Men det gick över sakta men säkert.

Några piller till och sängen så är man fit for fight imorgon då jag ska äntligen jobba lita =) Me happy....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar