My Cat!

My Cat!

söndag 18 mars 2012

Timotej

Hej hej Marie in tha house haha

Sådär ja då har veckan passerat och man har jobbat jobbat jobbat och söndagen gick åt till att städa städa städa haha

Men igår lördag såg vi Timotej i byn på Kulturhuset Björnen. De hade ett litet förband från en gymnasieskola och sångaren hade en helt underbar röst men han skulle haft andra som kunde spela piano och bas bättre. Sedan kom där in två killar som spela trummor. Va fräckt. Sedan så kom äntligen tjejerna ut på scen. De sjunger bra live får jag säga och mycket trevliga =)
När det va slut kunde man köpa singlar, cd, nyckelband, affisch och tröjor men jag hade endast 20 kr på mig så det blev en singel och deras autografer =)

Sedan blev det en skön promenad hemåt och vi tittade på en film. Man somnade gott kan jag be att få tala om hihi


Idag har man varit igång hela dagen känns det som. Började städa lite smått med go musik på stereon. Tösen hjälpte till och det gick mycket bra. Blev riktigt ordentligt under och överallt, skönt. Sedan så tog vi och flytta bänkdiskmaskinen och skura där, tog sin lilla tid men det gick till slut. Tog till en flaska Lidl har sålt men som det har slutat sälja =( Tyvärr, görs väl inte mer. Men ett grymt bra medel mot kalk. Därefter börja vi på maten, blev grillad kotlett med kokt potatis och sås. 
Sedan gjorde tösen vid sig och stack till sin faster där hennes pappa och hans fru med barn var. Då gick jag och min älskling och handla sen ÄNTLIGEN fick man slappna av och se på tv =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar