My Cat!

My Cat!

fredag 2 mars 2012

Blandat

Hello again =)
Då ska vi se här.. Min hals är bättre, gick över efter några dagar så det blev inget samtal till vårdcentralen, vilket var skönt. Var väl något virus kanske, vad vet jag. 


Det har gått bra på jobb denna veckan. Har gått för en tjej som haft semester så jag har jobbat, mån/ons/fre. Ledig imorgon lördag sen har jag 3 lördagar framför mig. Men det är kul att jobba :D


När det kommer till mig och min sambo så har det inte hänt så mycket =( Inte än iaf. Men vi pratar om det och sagt att vi förlorar bara tid med att vänta. Kommer vi bara igång så ordnar det sig nog. Lite trögstartat bara. 


Buzzar även för Dove Oil Care balsam som är riktigt bra =) Men det är inte alla som har svarat på sajten/koden de fick av mig bara. 2 dagar kvar. 
Sen så har jag kommit med i en annan kampanj också, Oreo kex. Som jag ska dela ut. Men det paketet har inte kommit än. Ska bli intressant och kul att prova. 


Idag kom Hanna. Lång har hon också blivit. Klippt sig och samma färg som Molly Sanden i melodifestivalen, riktigt snyggt får jag säga. Sminka henne ikväll, skulle på disco på Haganäs skolan. Ska snart gå och möta upp henne. 


Trevlig helg/Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar