My Cat!

My Cat!

måndag 26 mars 2012

Slö

Hej hej världen!
Hade svårt för att somna igår för jag låg och tänkte på något helt annat. Som mannen bredvid mig. Är så jobbigt när tankarna snurrar runt. Men vad ska man göra? 
Skulle ställa om en digital klocka som lyser i taket men han råkade ställa ett larm två gånger med en timmes mellanrum. Hur svårt är det att ställa om klockan egentligen? Enkla saker är avancerat för honom men sånt som är riktigt avancerat klarar han av. Skumt eller? 
Så när klockan ringde andra gången så kändes det som om det bara hade gått 5 minuter efter första. 


Jag märkte när Joke gick upp idag och tittade på klockan och jag hade 10 minuter kvar så jag låg kvar hihi. 
Gick upp när alarmet ringde och hoppa in i duschen direkt. Hann med mycket tycker jag, till och med föna håret och gjorde en inbakad fläta. Plus åt en macka för magen började säga ifrån.


Men dagen på jobb har varit seg och slö. Känns som om allting har gått lite i slow motion typ. Jag har inte stressat utan allting har flytit på bra. Vet inte om jag har något som ligger i kroppen som vill bryta ut, nyser lite och är lite snuvig, mer än vanligt. Är kanske dags att börja ta mina Citerizin (eller hur det nu stavas) mot allergi. Borde gå på dem nästan året om men har gjort ett uppehåll, kanske dumt men bäst att börja i förebyggande syfte inför björkens blomning. 


Nähä, sängen kanske... Är ledig imorgon men ändå ett fullspäckat schema med annat kul =) Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar