My Cat!

My Cat!

tisdag 20 mars 2012

Idag

Mobilen ringde kl 06.00 och höll mig vaken i ungefär en timme. Invänta ett samtal från chefen i köket på Oj ifall de behövde mig idag men det gjorde han inte. Så jag sov så gott till 10 tiden =) 

Skulle hoppa in i duschen men så fundera jag och kom fram till att jag kan ju lika gärna köra ett pass här hemma om jag ändå ska in i duschen. Så jag körde igång mitt Wii (fick koppla det först bara). Blev skivan som satt i men vart inte nöjd så jag körde lite Zumba. Det va kul hihi. Sedan blev det en skön lång dusch.....

Gjorde vid mig och satte mig här vid datorn och försökte skriva ut papper med bild och text men det blev inte så bra så jag fick byta papper till färgat istället och ändra lite i inställningarna så blev det kanon, nästan iaf.

Blev en tur i byn med, lämnade katalog 5 från Oriflame till en ställen och fick även lite frågor om några produkter så det var kul. Hoppas att det kommer in lite beställningar nu när dem firar 45 år och sköna fina priser i katalogen. 
Hämta även ut mitt paket på Oj där jag även träffade på grannen Marita med hunden Chanell och Ulla. Snacka lita skit...

Såg vad klockan var och möta upp min älskling som jag chocka lite. Alltid lika kul hihi.
Kom hem och slappa lite och satte sedan igång med maten som jag inte kunde äta, gjorde ett recept från lilla katalogen med fullt med kuponger på Ica Kvantum. Joke älska maten och var tyst och njöt för fult. Sedan blev det mys i soffan.

Och nu är klockan över midnatt och jag ska krama mina kuddar nu tänkte jag =) Sov så gott 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar