My Cat!

My Cat!

tisdag 27 mars 2012

Vårdag

Vilket underbart väder vi har haft idag. 


Idag har jag varit ledig, eller rättare sagt, utan jobb. Men jag har fått dagen att gå ändå =)
Kört två omgångar disk, två omgångar tvätt och tränat Zumba =) Känns gott men saknar styrke/magträning så man verkligen känner att kroppen jobbar men det är på gång... Köpte en deal på groupon.se på Actic i Helsingborg, en månads träning med instruktör och tillgång till allt tror jag för 95 kr. Får jag mer nytta av mitt busskort som jag tänkte skaffa. 


Efter duschen gjorde jag mig i ordning och cykla till Sibylla för att prata med en tjej där om Oriflame, ville ha katalogen en vecka till och skulle även köra ut den till Klippan. Hon var taggad och hoppas hoppas hon vill med till Globen i augusti.


Sedan blev det OJ och handlade lite, speciellt deras egna Coleslaw med smakerna pepparrot och senap/vitvin. Jag gillar inte så mycket pepparrot men Joke råka ta fel imorse så jag blev utan gott på mackan =( Lite sne blev jag allt. 


Hem och lasta av samtidigt som jag messa med älsklingen om att åka ut till Hyllinge, så fint väder och synd att sitta inne. Men han ville inte så jag ringde mamma men som till slut skicka sms att hon inte ville för hon hade precis kommit hem från jobb, men det visste jag. Men så fick jag Joke att fundera på saken och locka med att äta där. Han ringde upp mig så prata vi lite om det och det blev att vi åkte dit båda två. 
Tog min vårjacka som jag inte behövde stänga, vilken vårdag. Fantastiskt skön och härliga strålar, underbart.
Kom hem med två balkonglådor så vi kan göra lite fint. Svarta lådor med svart smide. Fick tipset att sätta upp dem med såna stripes av personalen så Joke ska fixa det. Så får vi se hur det blir, ska ju klara tyngden med. 


Kom hem och slappa i soffan till The Mentalist som Joke har fastnat för nu varje kväll kl 20. Och nu är det dags att jag säger godnatt..... sweet dreams 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar