My Cat!

My Cat!

lördag 10 mars 2012

Händelserik kväll

Lördag eftermiddag och solen skiner in i vardagsrummet på katterna som ligger så fint i soffan tillsammans..
Men nu har den gömt sig bakom molnen =(


Har jobbat och det gick bra =) Tyckte det gick snabbt idag. Åt gårdagens middag till lunch när jag kom hem: ungsbakad fläskfile, potatisgratäng, bearnaisesås och sallad plus pressgurka. Riktigt gott om inte godare idag faktiskt. Sedan så sov vi mellan 1 - 1½ timme, det gjorde gott. 


Nä nu får jag ta och sätta fart. Ska hänga tvätt och duscha. Göra vid mig så jag blir fin till ikväll. Ska till min bror i Hbg och se melodifestivalen, ett måste ju. Alla snackar om den så det går ju inte att missa, eller hur? 
Sen ska ju Mattias spela som Dj Tias på Perrongen "gamla Snaps" ikväll mellan 22 - 03. Ska dit och lyssna/dansa lita innan man går vidare till Harrys nattklubb. Så det blir en händelserik kväll.


Hoppas ni får en trevlig kväll om inte annat så hoppas jag att vi ses där ute i city Helsingborg =) Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar