My Cat!

My Cat!

fredag 9 mars 2012

Spänningar

Jaha då var det fredag och helgen är här =) För en del ja men inte för dem som ska jobba lita granna. Ja som jag då hehe. Men det är bara några timmar plus att jag tycker det är kul så det gör ingenting. 

Det har gått bra på jobb i veckan iaf. Har gjort lite allt möjligt. Har dels packat och lagat mat, rullat köttbullar och gjort pajer, en massa massa potatissallad med mera. 

Har fått min mens också men det jag tycker är konstigt är att jag får spänningar i brösten som man kan få när man går på visa p-piller. De kan bli ömma och en obehaglig känsla, svårt att beskriva. What could it be???? Nä inte gravid, har min mens liksom. 
Och ont har jag haft men inte så hemskt så jag inte kan resa mig upp. 
Och mitt humör är rätt stabilt men jag kan vara ganska rå i munnen mot min sambo men jag skrattar bara efteråt och han bara tittar på mig precis som om jag e dum i huvet eller nått. Så ibland känns det som att man inte är över 30 år utan mer som 15 typ hehe. 

Nä, om man skulle ta och göra Joke sällskap bland kuddarna och gäspa sig till sömns. Trevlig kväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar