My Cat!

My Cat!

söndag 11 mars 2012

Tryck ovanför brösten

God morgon och solen skiner så vackert =)


Va ute igår/inatt och hade kul med några vänner. 
Min lillebror va DJ (sitt första gigg) på Perrongen (gamla snaps) och spelade grymt bra :D Jag va där innan jag åkte hem.


Innan dess så var jag hos min brorsa i Helsingborg och tittade på Melodifestivalen. RÄTT LÅT VANN :D Helt överlycklig och jag skulle spelat på oddset eller nått. Men men... 


Sedan träffade jag Daniella, Marianne o hennes pojkvän plus hans syster. Christian o hans dejt plus några killar som de andra kände. Dansade, fick mina goa skratt men sen hände något: jag fick ett tryck ovanför bröstet och problem med andningen. Kände även en obehaglig känsla i nacken och käken. Lätt snurrig och tung i huvudet. Gick mot utgången så jag fick frisk luft men det hjälpte inte. Men till slut lugna det sig. 
Va nästan samma känsla jag fick när jag gick upp för Bergaliden mot sjukhuset. Men då kändes det som om jag va helt slut i benen och svårt för att andas ordentligt. Tog en stund innan det la sig också. Lite skrämmande. 
Då träffa jag Angelika och Eva, Tinas syster o moster. Vi gick till Perrongen och dansade lite innan jag skulle åka hem. Va kul =) 


Tack Daniella som stötta mig när jag hade svårt för att andas och Angelika som kunde få tag på Bricanyl om det skulle behövas =)

5 kommentarer:

  1. En liten uppmaning från "plastmamma": GÅ TILL DOKTORN!!!

    SvaraRadera
  2. fick du inte det i sommras med när åkte buss eller tåg med din bror?? kolla upp det..kram/ Marianne

    SvaraRadera
  3. Klart ställer jag upp för min syster .. Hoppas du mår bättre nu kram =)

    SvaraRadera
  4. Hej hej jag har varit hos läkaren och de kunde inte hitta något =( Men skulle vara uppmärksam på om det händer igen, hur/var/när.
    Kram till er alla =)

    SvaraRadera
  5. hej,,har ju hänt några gånger förut som jag kommer ihåg du berättat..du kan ju prata med maria på jobb hon lider av sån panikångest atacker ibland..sov gott å kramar/Marianne

    SvaraRadera